1st birthday in heaven

20-04-2024

Vandaag zou je officieel bejaard geworden zijn. Ik zie je in gedachten zitten op je 'vaste' plek aan tafel- stralend, in je zondagse kleren, met die krullen van je als manen om je gezicht. In gedachten geef ik je een verjaardagskusje. Gefeliciteerd lieve mam. O ja, je wangen. Zo mamazacht. En je eigen geur. Je zou vast appeltaart gebakken hebben. Of cake met aardbeien. En 's avonds zou je de overgebleven slagroom bovenop je koffie dumpen. Maar nu niet. Nu kan ik je niet plagen met je AOW of grappen dat je vast gaat krimpen vanaf deze leeftijd. Ik had je zo graag bejaard gezien. Maar je werd nooit 65, je bleef hangen in de tijd. En al weet ik dat jij geen heimwee hebt omdat je overstroomt van geluk bij Jezus - ik heb wel heimwee naar jou. Mam ik mis je zo..

© 2019 Verhalenbreister Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin