NOEM ONZE NAMEN

04-01-2023

Noem onze namen, schreeuwen de ogen.
Maar ik ken jullie niet, fluister ik terug.
Zeg me wie zijn jullie?


Wij-
Wij zijn in de golven
Van de donkere zee


Vraag het de meeuwen
Zij vlogen mee
Zij roken de angst
Zij voelden ons trillen
Zij hoorden ons gillen en huilen en bidden


Zij hebben gezien
Hoe we daar zijn gezonken
Zij hebben gekrijst
Toen we daar zijn verdronken


Wij wensen te leven
Wij wensen te heten
Wij wensen om ergens voort te bestaan


Dus noem onze namen, schreeuwen de ogen.
Ik zal ze schrijven, fluister ik terug.


(Ahmad, Basim, Emir, Kader, Hiba, Laila, Mohamed, Nazrim, Sarina, Yasin, Warda, Zayd: voor jullie.)

© 2019 Verhalenbreister Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin